Week 6 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal!

Dit was een geweldig saaie week! Ik heb weinig leuks te vertellen om jullie te vermaken haha. Ik ben naar school geweest, heb mijn best gedaan en dat was het.
Donderdag zijn we nog met school naar Scary Canary geweest, wat erg gezellig was en gister ben ik naar Side Bar geweest met Jelle, Martijn en Linde. Hier was ook nog een Braziliaan van school die aardig wat op had en dan kunnen ze niet meer leuk dansen haha. Side Bar was erg leuk want het was Swedish Night dus er waren allemaal knappe blonde jongens en iemand ging nog Zweeds tegen mij praten omdat ik er schijnbaar zo uit zie.

Gister heb ik overigens ook nog gesport. Ik ben van Wenworth Avenue helemaal naar Newtown gelopen en ook weer terug wat bij elkaar wel meer dan 10 kilometer is! In Newtown heb ik bij een aantal cafeetjes mijn CV uitgedeeld, dus ik hoop dat ik er wat van hoor. Het was wel leuk om een eindje te lopen. Ik heb ook nog een heel leuk jurkje gekocht en kwam op de terugweg langs een boekenwinkel waar alles supermegagoedkoop was. Dus ik heb 4 boeken gekocht voor bij elkaar nog geen 8$ dus nog geen 5euro! Een over China, een over tienermeisjes, een heet confessions of a lapdancer en op het moment ben ik bezig in een boek over een mevrouw die als baan heeft uitzoeken of mannen vreemd gaan, erg interessant!
Op de terugweg ben ik ook nog naar Paddy's market geweest, dat is zeg maar een mega-indoor markt, wel leuk op zich, maar er staan alleen maar Aziaten. Ik heb wel 2 goedkope zonnebrillen gekocht voor 10$ bij elkaar, want ik ga niet mijn mooie RayBan meenemen naar het strand.

Vandaag ben ik naar de kapper geweest en nu heb ik weer gezond haar, mijn punten waren echt helemaal dood. Dit was wel de eerste keer dat ik niet naar Jolanda ben geweest, best wel raar eigenlijk, ik kon ook helemaal niet gezellig kletsen haha. Maar verder is het wel erg mooi geworden en ik kreeg ook een hoofdmassage, dat was ook wel lekker. Jelle en Martijn zijn deze week ook naar de kapper geweest, een of andere goedkope Libanees en dat was erg grappig want ze waren echt binnen 3 minuten klaar en het was niet bepaald erg wat ze er zelf van verwachten haha. Maar we hebben gelachen dus dat was wel leuk.
Ook ben ik vandaag weer naar Paddy's market geweest en daar heb ik 4 grapefruits, 2 tomaten, 2 komkommers voor nog geen 2 euro en 50 cent gekocht.


Vanavond gaan we lekker pannekoeken eten en netjes mijn huiswerk maken! Morgen ga ik dan weer lekker naar school. En we krijgen morgen een nieuwe voordeur! Deze week staat er niet zoveel op de planning, alleen Luc, de jongen die ook bij in de groep zat toen ik hierheen kwam, komt weer naar Sydney, dus dat is wel heel leuk!

Nou, ik hoop dat jullie je allemaal vermaken in Amersfoort of waar dan ook. Ik in iedergeval wel, ook al heb ik niet zo heel veel meegemaakt! Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn reis ver weg

Recente Reisverslagen:

25 April 2010

Hong Kong

23 April 2010

Almost coming home

05 April 2010

and back again

21 Maart 2010

Trip

11 Maart 2010

EXCITED
Sanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 54
Totaal aantal bezoekers 14002

Voorgaande reizen:

13 Februari 2013 - 07 Juli 2013

Oslo

02 September 2009 - 27 April 2010

Mijn reis ver weg

Landen bezocht: