Tatatatataaaa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu Tatatatataaaa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

Tatatatataaaa

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Februari 2010 | Australië, Sydney

Hello allemaal,
ik heb weer eens zin om een berichtje te schrijven terwijl ik op dit moment geen idee heb wat ik moet schrijven haha.

Het weer in Sydney is nog steeds lekker zonning en superveranderlijk. Zo kan het 's ochtends mooi zijn en dan 's middags lekker regenen en dan zie je 's avonds weer een stralendblauwe lucht.

Ik was natuurlijk superblij met mijn resultaat voor mijn examen, maar eerlijk gezegd had ik het ook wel verwacht en als ik het niet had gehaald was ik ook erg verdrietig geweest hahaha.

Oh en over mijn werk, ik krijg nu een dollar meer per uur betaald, erg chill. Dit is omdat ik nu namelijk meer kan, de bar en en en ik kan nu ook hosten. Dat is superleuk. Er staat bij ons in het weekend altijd een rij en dan moet je gewoon de rij langs en iedereen vragen met hoeveel mensen ze zijn en dan mensen aan een tafel seaten. Dit is best wel leuk en sommige mensen zijn wel apart. Die willen met smoesjes graag voorin de rij te komen. Vorige week was er een jongen en die vroeg waarom hij moest wachten want ze waren maar met een kleine groep van 6 (ongeveer iedereen is bijna altijd maar met z'n tweeen) en toen vroeg hij of hij eerder mocht als het zijn vriendins verjaardag was of als hij zei dat het zijn vriends engagementsparty was. Echt onzin dus. Maar goed, dat is op zich wel leuk om te doen.

Verder ben ik nog een keer met Jip en Roberto, collega van Jip, naar het strand geweest. Helaas ben ik nog niet een neger.

Ik heb overigens ook een nieuwe telefoon gekocht, een nokia e63. Hij is erg fijn en ik ben dus weer bereikbaar. Ben wel heel veel contactpersonen kwijt geraakt, echt vervelend.

Vorige week vrijdag ben ik nog met Jip en zijn collega's in een vet mooie fancy club, the Argyle in the rocks uit geweest. Was superleuk en echt supermooi, natuurlijk is het dan ook duur, maar dat was wel erg gaaf. Daarna hadden Jip en ik nog erg honger en hebben toen bij Pancakes on the Rocks in the Rocks gegeten, omdat dat het enige in de buurt was wat open was haha. Hebben we lekker beefribs gegeten. Jammie.

En gisteren had ik van mijn werk een etentje in criniti's, een superleuklekkerluxe Italiaans restaurant in Darling Harbour. De cocktails waren superlekkere en 17 dollar per stuk, maar goed, het eten was gelukkig voor ons gratis. We kregen alleen zoveel eten. We hadden drie tafels en er waren 32 mensen, ik wist niet eens dat ik zoveel collega's had haha. We kregen lekkere pasta's en een megapizza. Een meter lang! Maar het was erg gezellig en lekker en daarna ging ik nog naar de scary canary om iets te drinken met Morten en Danni die ik had ontmoet toen ik net in Australie was, zij hadden gereisd en waren natuurlijk vet bruin. En dat was nog wel gezellig.

Zoals jullie merken heb ik maar weinig te vertellen. En omdat ik jullie natuurlijk wel wil blijven entertainen met allemaal interessante en leuke verhaaltjes ga ik vrijdag mijn baan opzeggen. Waarschijnlijk moet ik dan nog twee weekjes blijven werken, maar daarna pak ik het vliegtuig naar Melbourne om hier lekker een baantje te vinden (als ik niks vind is het geen probleem want heb genoeg geld om mezelf te voeden, zelfs met alcohol) en daar dan te chillen en nieuwe vriendjes te maken. Ik heb Sydney nu na 5 maanden ook wel gezien en het lijkt mij wel leuk om iets anders te zien. Het baanaanbod in Melbourne ziet er op internet goed uit net zoals het aanbod van appartementen. Of Jip mee gaat weet ik nog niet, hij zegt ja en nee en ja en nee, het zal uiteindelijk wel ja worden haha.
Nou, waarom Melbourne? Melbourne is een echte studentenstad met veel meer cultuur als Sydney en omdat ik nog niet echt zin heb om te gaan reizen, wil ik maar gewoon gaan verhuizen. Het plan is dan een beetje om dan een maand of 2 of misschien wel langer in Melbourne te blijven en dan ga ik langzaamaan (geen idee wat voor route ik neem) richting huis, waar jullie mij allemaal een paar dagen voor mijn 19e verjaardag kunnen verwachten en dus op 29 mei gezellig australische tooheys new met mij kunnen drinken en pancakes eten.

Nou, ik zal jullie op de hoogte houden allemaal.
xxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn reis ver weg

Recente Reisverslagen:

25 April 2010

Hong Kong

23 April 2010

Almost coming home

05 April 2010

and back again

21 Maart 2010

Trip

11 Maart 2010

EXCITED
Sanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 53
Totaal aantal bezoekers 14059

Voorgaande reizen:

13 Februari 2013 - 07 Juli 2013

Oslo

02 September 2009 - 27 April 2010

Mijn reis ver weg

Landen bezocht: