Happy christmas! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu Happy christmas! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sanne - WaarBenJij.nu

Happy christmas!

Door: Sanne

Blijf op de hoogte en volg Sanne

28 December 2009 | Australië, Sydney

Nog een merry christmas allemaal!

Weer even een berichtje vanmij. Allereerst ben ik verhuisd naar een nieuw appartement, op ongeveer 3 minuten lopen van mijn oude appartement vandaan. Het ligt in Castlereagh street. Het adres weet ik niet precies en ik heb ook geen sleutel van de brievenbus dus als iemand iets wil sturen kan dit gewoon naar de work en travelcompany en dan kan ik het daar ophalen! Oh en mijn Nederlandse telefoon doet het ook weer, dus daar ben ik ook op bereikbaar, wil je sms-en of bellen doe dat dan hier heen, want dat is goedkoper voor jullie en voor mij ook, want een belletje ontvangen kost dan maar 75 eurocent ongeacht de duur van het gesprek.

Maar goed, ik ben dus verhuis naar een nieuw appartement. Het appartementencontract van mijn andere appartement was afgelopen. En nu woon ik in een superdeluxe appartement met Jip samen. We hebben een eigen kamer met een lekker bed (in mijn vorige appartement kon ik de veren voelen haha) en een superlekkere douche! Ook hebben we een eigen tv'tje met dvdspeler en omdat ik aan Jip heb gevraagd toen hij uit Nederland vertrok om alle Bassie en Adriaan films mee te nemen, vermaak ik me prima haha.
In de woonkamer staat nog een flatscreen waarop je ook gewoon tvzenders kan ontvangen. Ook hebben we een fijne keuken met goede pannen en een eigen plank in de koelkast, oh en een eigen keukenkastje! Wat een luxe he! Helaas hebben we geen icecubesmachine zoals thuis, maar daar voor in de plaats hebben we mooi wel een zwembad en een gym! Ik ben dus helemaal gelukkig hier!

Verder was mijn kerst niet echt bijzonder. Op kerstavond en boxingday heb ik gewerkt voor 23 euro per uur! Hiep hoi! En op christmasday ben ik met Jip naar de film geweest, Sherlock Holmes en uit eten geweest bij een Maleisisch restaurant. Ik ga hier best wel vaak naar de film, want dat is niet zo duur en je hebt hier echt een fijne bioscoop!

Verder gaat alles z'n gangetje. Heb afgelopen tijd een heel klein beetje gewinkeld om wat meer zomerse kleding te kopen, aangezien ik dat niet echt veel had, dus dat is nu wel weet beter. En verder gaat alles prima!

Ik heb ook nog wat foto's upgeload zodat jullie nog een beetje een indruk van mijn leventje en Sydney hebben en ik houd jullie snel weer op de hoogte (als ik weer iets boeiends meemaak)

http://www.mijnalbum.nl/Album=BF8GACDB
xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn reis ver weg

Recente Reisverslagen:

25 April 2010

Hong Kong

23 April 2010

Almost coming home

05 April 2010

and back again

21 Maart 2010

Trip

11 Maart 2010

EXCITED
Sanne

Actief sinds 13 Feb. 2010
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 14050

Voorgaande reizen:

13 Februari 2013 - 07 Juli 2013

Oslo

02 September 2009 - 27 April 2010

Mijn reis ver weg

Landen bezocht: